§1 Informacje ogólne
1. Sklep internetowy „Szczęście jest proste” dostępny jest pod adresem internetowym szczesciejestproste.pl.
2. Właścicielem sklepu jest Karolina Wilk prowadząca działalność gospodarczą wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki. Siedziba sklepu: Karchów 41, 47-270 Karchów. NIP: 7492071824, REGON: 161612801.
3. Regulamin skierowany jest do konsumentów i przedsiębiorców, którzy korzystają ze sklepu. Określa zasady korzystania ze sklepu, zasady zawierania umów sprzedaży na odległość z klientem.
4. Korzystanie ze sklepu jest dobrowolne. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
5. Ceny podane na stronie Sklepu Internetowego podane są w złotych polskich i zawierają wszystkie przewidziane polskim prawem podatki.
6. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy, o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
7. Sprzedawca jest administratorem danych osobowych. Cel przetwarzania danych osobowych szczegółowo opisany jest w Polityce Prywatności sklepu.
§2 Definicje:
§3 Kontakt ze Sklepem:
§4 Wymagania techniczne:
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
§5 Zakładanie Konta w Sklepie:
§6 Zasady składania Zamówienia:
W celu złożenia Zamówienia należy:
§7 Oferowane metody dostawy oraz płatności:
§8 Wykonanie umowy sprzedaży:
1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym.
2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
3. Sprzedawca realizuje zamówienie w terminie nie dłuższym niż 30 dni robocze.
§ 9 eBooki
§ 10 Autorskie prawa majątkowe. Ochrona treści na stronie Sklepu
5. W przypadku naruszenia autorskich praw majątkowych do eBooka osoba, która dopuściła się naruszenia (także Kupujący), zapłaci Sprzedawcy karę umowną w wysokości 3-krotnej wysokości ceny brutto tego eBooka za każdy zwielokrotniony, rozpowszechniony, najęty lub użyczony egzemplarz eBooka. Nie wyłącza to prawa Sprzedawcy do dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość kary umownej, jeśli wyrządzona mu szkoda przewyższa wysokość kary umownej.
§ 11 Realizacja zamówienia
§ 12 Faktura
§ 13 Prawo odstąpienia od umowy:
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów przesyłki. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
§14 Reklamacja i gwarancja:
§ 15 Postępowanie reklamacyjne ebook
§16 Newsletter
§17 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
§18 Dane osobowe klienta:
§19 Weryfikowanie opinii o produktach:
§20 Postanowienia końcowe: